onsdag 20 januari 2010

kärlek vid första ögonkastet....


...oj oj inläget som lovades igår uteblev..hm..timmarna räckte helt enkelt inte till...
Men nu är det här..!!

Loppis fynd va det ja.. Kan man säga annat än kärlek vid första ögonkastet???
Jag bara älskar vitt porslin o nu är skåpen fulla till bredden..hihi...
Men om jag flyttar om lite så får det nog plats lite till..!!

Jaja..tillbaka till fynden..Är dom inte underbara??
O priset sen då..Alla 5 delar för 100kr..
ojojoj...Dom va ju bara tvungna till o få plats i skåpet..!!!



O ni har väl inte missat att nya numret av Vackre hjem o interiör finns i butik?!
Så mycket inspiration!!


Nehe nu dyker det snart upp fika gäster här..Hm..Undras vad jag ska hitta på o bjuda på!?

Ses snart igen!!!


14 kommentarer:

Cathrin sa...

Så vackert och priset var ju oslagbart! Jag köpte en gigantisk skänk för ett tag sedan. Så nu får jag plats med lite porslin till :). Men mannen undrar varför jag måste ha så mycket och svaret måste ju hela tiden bli : för att det är för fint för att motstå...

Ha en fin dag!
Cathrin

Sköna o Gröna Ting sa...

Tidlösa och otroligt vackra fat och skålar du har fyndat!!!
Näää..., inte kan man få för mycket av sånt inte, det är bara att köpa hem fler skåp och bygga ut boendet lite så har man mer plats!!!

Ha en skön onsdag och tack för tipset om tidningen, den inhandlas ikväll:):)
Kram kram
Marianne

Unknown sa...

Så fint och vilket fynd. Det är en lyckoträff när man väl hittar sån´t. grattis!
Ha det så bra
kram anna

www,kallebodalantliv.blogspot.com sa...

Ett verkligt fynd du gjort ..i bland så bara hittar man det ..jättesnyggt !
Ha en trevlig fikadag då ..
KRAM Jeanette

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint och jisses vilket fynd.Det är ju bara så himla skoj när man hittar det man gillar.Ha en skön onsdag Goakramen Rita ♥

Tessie sa...

Vilket FYND!!! Jätte fina. Även jag är en samlare av vitt porslin men jag lyckas sällan göra sådana bra fynd som du :-)

Kram Torparfrun

House number 15 sa...

Vilket fynd du har gjort!! Verkligen helt underbart porslin.

Ha det gott

Kram C

Photo by Maria sa...

Vilket fynd..Jättesnyggt..

Hoppas fikan smakade..

Ha nu en bra torsdag..

Kram Mia

Cathrin sa...

Det finns en liten "sak" hos mig till dig. Ha en fin dag!
Kram
Cathrin

Marie sa...

Jag kan heller inte låta bli att köpa vitt porslin på loppis (trots att jag redan har så det räcker och blir över, hihi). Underbart fint porslin du hittade till ett perfekt pris!

Ha en trevlig helg Elin!
Kram Marie

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Her var det mye fint ! :)

Ha en riktig fin helg !

Vennlig hilsen Anette

yanmaneee sa...

cheap jordans
off white shoes
air jordans
lebron james shoes
kyrie shoes
supreme new york
kd shoes
jordan shoes
supreme clothing
kyrie irving shoes

tatut sa...

webpage gucci replica visit this page replica gucci i thought about this aaa replica bags

nechet sa...

replica wallets c19 p8t65u7z15 replica ysl v68 d5z87y0k06 bag replica high quality y72 j6y30e0a87