torsdag 10 april 2014

Kikar in...

 
 
 
...o önskar er en fortsatt härlig Torsdag!!
 
 
 
Lite ris har hamnat på trappen
o i helgen tänker jag att lite fjädrar också ska ta plats!!
 
*
 
Även inne tänker jag att lite ägg o fjädrar
o några ljuva påsk/vårblommor ska
få komma fram..
 
Jag gillar påsken o jag fullkomligt älskar ägg
både till prydnad o till bords så
jag njuter allt!!
 
Men som vanligt gärna i lite dämpad färgskala
o i min smak..
De där knalliga påsk färgerna, de
lämnar jag åt någon annan...tihi...
 
Hur pyntar du?!
 
*
 
Torsdagsfunderingar
 
Elin 

5 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

som du ungefär :)
Möjligtvis en gul påsklilja :)
Ha en fin fortsättning på torsdagen du med Elin !
Kram

Trevlig helg också

House and Garden by Bia sa...

Jag pyntar bara lite (säger jag nu ja)......önskar dej en trevlig helg!
Kram bia

Browneyedgirl sa...

Har inte fixat alls med blomster eller påsk :) men ska fixa idag.
Jättefint hos dig :) kram och ha en fin dag

Rosa i huset i vitt sa...

En knippa ris inne och några ägg
ute ett par penseer och en påsklilja och lite kvistar...räcker bra för mig
ha en fin helg
kram Rosa

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så fint du gjort, här måste jag ta tagi i pyntadet i dag ligger lite efter med det i år.
HA en fin dag/Theres